UYACAĞINIZ KURALLAR
1-Mesai saatleriniz 08.30-12.00-13.00-16.30 olup mesai saatlerine riayet etmek,
2-Görevle ilgili günlük, haftalık, aylık ve yıllık rutin işleri vaktinde, idari ikaza gerek kalmadan yapmak,
3-Müdür Yardımcıları ve nöbetçi öğretmenler tarafından verilen görevle ilgili işleri yapmak,
4-Şüpheli ve tehlike arz edebilecek hususları, nöbetçi öğretmenlere ve idari personele bildirmek.
5-Gerekmedikçe; öğrencilerle muhatap olmayıp, iş arkadaşlarıyla gereksiz şaka, söz, münakaşa ve münasebetlerden uzak durmak.
6-Kutlama ve törenler için gerekli Atatürk posteri, bayrak ve flamaları ütülü ve hazır bulundurmak,
7-Kasıt, kusur, ihmal veya tedbirsizlik sonucu kurum zarara uğratılmışsa; zararı rayiç bedel üzerinden ödemek.
8-Kurum ve kurumdaki personel hakkında; başkalarına, arkadaşlarına, basın ya da haber ajanslarına dedikodu niteliğinde bilgi, belge ya da demeç vermemek.
9-Kurumda, herhangi bir siyasi parti, kişi veya zümrenin yararını veya zararını, kişilerin dil, ırk, cinsiyet, siyasi düşünce, din ve mezhep gibi konularda konuşma ya da ayrım yapmamak.
10-Devletin, kurumun ve idarenin itibarını veya görev haysiyetini zedeleyici fiil ve davranışlarda bulunamamak.
11-Kuruma ait resmi belge, araç ve gereçleri, izinsiz kurum dışına çıkarmamak ve hususi işlerde kullanmamak.
12-İdareden izinsiz kuruma özel arkadaş, eş, dost, ahbap çağrılmayacak ve ağırlanmayacak,
13-Müsaade edilen saatler haricinde görev alanınızı nöbetçi idareciden habersiz terk etmemek,
14-Görev alanında maske takıp iş elbisesini giymek; yaptığı işe uygun (İSG-KKD) Kişisel Koruyucu Donanım önlemlerini almak.
15-Kaza hali hariç; izin, rapor vb. planlı durumlarda bir gün önceden idareye bilgi vermek.
16-Talimat verildiğinde; idareye gelen misafirlere çay, kahve servisi yapmak,
17-Raporlu-izinli olan hizmetlilere ait yerlerin temizlik işlerini diğerleriyle ortaklaşa yapmak,
GÖREV ALANINIZ VE YAPACAĞINIZ İŞLER:
GÜNLÜK İŞLER
1-Mesai (Giriş) çizelgesini imzalamak,
2-Sabah iş yerine geldiğinde günlük temizlik alanını kontrol etmek (Kapı, Pencere, Lamba, Musluk) varsa aksaklıkları nöbetçi idareciye bildirmek,
3-İSG tedbirlerini alarak; ekte bulunan Şöft MESEM Hijyen ve Sanitasyon Planında belirlenen görev alanlarınızı, sınıf ve odalarda asılı bulunan (Okulum Temiz) Temizlik ve Dezenfeksiyon Talimatına göre; sorumlu olduğu koridor, oda, lavabo ve tuvaletlerdeki ayna, sıra, dolap, pano ve çerçeveleri talimatlara uygun olarak dezenfektanlı bezle silmek,
4-Temizlenecek yere göre temizlik araç-gereçleri (oda, büro, koridor ve tuvaletler için ayrı ayrı paspaslar) kullanmak,
5-Yarı ıslak bezle, Öğretmen masa ve sandalyelerini silmek,
6-Görevli olduğu kattaki lavabo ve tuvaletleri, koku yapmaması için kullanım sonrası hemen kontrolünü yapmak ve sabunlu suyla yıkamak,
7-Görev alanlarındaki çöp kutularında biriken çöpleri ATIK talimatına göre ayrıştırmak ve depolamak, varsa kirlenen çöp kovalarını sabunlu suyla yıkamak ve çöp kovalarına poşet geçirmek.
8-Her gün sorumlu olduğu oda ve koridorlara 2 kez ıslak paspas çekip, pencere önleri, masaların tozunu almak,
9-Temizlik sonrası, kapı ve pencereleri açarak havalandırmak,
10-Öğretmenler Odası, derslik ve koridorlarda asılı bulunan (TEMİZLİK PLANI) ve talimatlar doğrultusunda temizlik işlerini yapmak, temizlik çizelgelerini imzalamak,
11-Açıkta unutulan araç gereci, personel ve öğrenci eşyalarını güvenli alanlara almak,
12-Mesai sonrası; elektrik, musluk, kapı ve pencereleri kapatmak ve nöbetçi idareciye haber vererek kurumdan ayrılmak,
13-Mesai (Çıkış) çizelgesini imzalamak,
HAFTALIK İŞLER:
1-İSG tedbirlerini alarak; Temizlik ve Dezenfeksiyon Talimatı´na göre; sorumlu olduğu koridor, oda, lavabo ve tuvaletlerdeki ayna, sıra, dolap, pano ve çerçeveleri talimatlara uygun olarak dezenfektanlı bezle silmek
2-Sorumlu olduğu koridor, oda ve bölümlerdeki camları silmek.
3-Sorumlu olduğu koridor ve merdivenleri günlük temizliğe ilave olarak dezenfektanlı su ile yıkamak.
4-Sorumlu olduğu alan ve bölümlere ait oda ve bölüm kapı kollarını dezenfektanlı bezle silmek.
5-Sorumlu olduğu alan ve bölümlere ait oda, tuvalet lambalarını, tırabzan ve korkuluk demirlerini kontrol etmek ve dezenfektanlı bezle silmek.
6-Teslim edilen araç-gereçleri ve temizlik maddelerini tasarruflu kullanmak ve göreve, işe hazır bulundurmak.
7-Sorumlu olduğu oda ve koridor tavanlarındaki örümcek ağlarını temizlemek,
8-Nöbetçi Hizmetli Olduğu günlerde idari servis hizmetlerini yapmak,
9-Şef ve Öğretmenin bilgisi dahilinde Mutfak, Atölye ve inovasyon Merkezinin temizliğini yapmak (ORTAK).
10-İş elbisesini temiz ve ütülü kullanmak.
AYLIK İŞLER:
1-Teslim edilen temizlik araç-gereçleri korumak ve amacına göre (büro, sınıf ve tuvaletler için ayrı ayrı paspaslar) kullanmak,
2-Oda,sınıf ve bölümlerdeki Aylık Temizlik Takip Çizelgelerini ilgili klasörde toplamak,
3-Temizlik araç gereçlerinin ihtiyaç tespitini yaparak idareye bildirmek,
YAZ VE YARIYIL TATİLİNDE YAPILACAK İŞLER
1-İdari odalardaki, koridorlardaki, personel tuvaletlerindeki çöp kovalarının boşaltılması,
2-Boşaltılan çöp kovalarının sabunlu suyla yıkanması, poşetlenmesi,
3-İdari oda ve koridorlardaki örümcek ağlarının alınması,
4-Koridor duvarlarındaki yazı ve lekelerin temizlenmesi,
5-İdari ve Öğretmenler odasındaki masalar ıslak bezle silip kurulamak,
6-Pencerelerin (iç tarafının) usulüne uygun silmek,
7-İdari oda kapılarını sabunlu suyla silmek,
8-İdari koridor ve odalarında benzer şekilde genel temizlik işlerinin yapılması,
9-Yangın merdivenlerindeki fazla sıra ve diğer eşyanın üstü kapalı alanlara taşınması, (ORTAK İŞ)
10-Bahçe süpürme, Bahçe işleri ve mıntıka temizliğinin yapılması, (ORTAK İŞ)
Yaz tatilinde, dönüşümlü olarak her gün bir personel (08.00-12.00) (13.00-17.00) nöbetçi personel olarak okulu açıp kapatacak, diğer iki personel (09.00-12.00) (13.00-17.00) saatlerinde kurumda bulunacaklardır.
NOT: Sözlü ve yazılı talimata gerek kalmadan herkes sorumluluk alanlarıyla ilgili işleri takip edecek ve zamanında yapacaktır. Temizlik işlerinin usulüne uygun olarak yapılması ve takibinden tüm idarecilerimiz yetkili ve sorumludur.
NOT: İdare, lüzum gördüğü hallerde görev ve sorumluluklarınızda güncelleme yapabilir.
İşbu görevlendirme yenisi tebliğ edilene kadar yürürlükte kalacaktır.
ADI-SOYADI |
SORUMLU OLDUĞU KORİDOR |
SORUMLU OLDUĞU ALAN VE BİRİMLER |
SORUMLU OLDUĞU ORTAK ALANLAR |
NURİ YAŞAR (Mesai) 08.00-12.00 13.00-16.30 |
İDARİ KORİDOR |
1) İDARİ ODALAR VE (HG) (Her Gün) 2) ÖĞRETMENLER ODASI (HG) 3) ERKEK PERSONEL WC (HG) 4) İDARİ KORİDOR MERDİVENİ (HG) 5) İDARİ KORİDOR YANG.MERDİVENİ (HBD) (Haftada Bir Gün) |
1) İNOVASYON MERKEZİ 2) MUTFAK VE ATÖLYELER 3) ARŞİV, KAZAN D.ÇATI KATI 4) İZİNLİ PERSONELE AİT ALANLAR |
NÖBETÇİ HİZMETLİ |
OKUL ÖNÜ VE (ANTRE) GİRİŞİ |
OKUL ÖNÜ VE ANTRE GİRİŞİ (Her gün, Kirlendikçe;Yağışlı Havalarda Gerektikçe) |
NOT: Acil Durumlar İçin Her Gün Bir Destek Personeli Nöbetçi Olarak Görev Yapacaktır. |
-YILMAZ KANTAR -YAKUP BABAOĞLU -NURİ YAŞAR -İŞKUR PERSONELİ |
OKUL BAHÇESİ |
OKUL BAHÇESİ |
1) OKUL ÖNÜ BAHÇE SÜPÜRME (Haftada Bir Ve Yağmur Sonrası) 2) TÜM BAHÇE MINTIKA TEMİZLİĞİ (HBD) :Haftada Bir Defa 3) ATÖLYE ÖNÜ VE OTO GARAJI: (Haftada Bir Ve Yağmur Sonrası) 4) KAR YAĞIŞINDA ÖĞRENCİ VE PERSONEL YOLU AÇILMASI.. 5) OT BİÇME VE BAHÇE BAKIM İŞLERİ 6) TAŞIMA İŞLERİ (Kişi Başı 25 Kg. geçmeyecek) 7) ARŞİV TARAMASI 8) DİĞER İŞLER |