1994 yılından itibaren Bingöl ve Osmancık´taki çeşitli okullarda öğretmenlik yaptı. 2006 yılından itibaren İskilip YİBO´da müdür yardımcılığı ve okul müdürlüğü yaptı. 2010-2012 arası İskilip İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ar-ge biriminde çalıştıktan sonra merkez Seydim Kasabası´nda, Çorum Sakarya İlkokulu´nda okul müdürlüğü; Merkez Cumhuriyet Anadolu Lisesi´nde öğretmenlik, İskilip Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi´nde, Merkez Necip Fazıl Kısakürek Ortaokulu’nda okul müdürü olarak görev yaptı. 15 Ocak 2021 tarihinde Şehit Öğretmen Fatih Tekin Mesleki Eğitim Merkezi’nde yeni görevine başlamıştır.
M E Z U N İ Y E T
Eğitim Fakültesi,
Sosyoloji,
Halkla İlişkiler,
İşletme
Adalet,
Maliye.
Yönetim Bilişim Sistemleri
İş Sağlığı Güvenliği
Turizm ve Otel İşletmeciliği - Devam
Sağlık Yönetimi - Devam
SORUMLU OLDUĞU İŞ DOSYALARI
1) Sıfır Atık
2) Okul Sağlığı
3) Sivil Savunma Planı
4) Acil Durum Eylem Planı
5) Yangın Önleme ve Söndürme
6) Okulum Temiz Bilgilendirme
7) Okul İş Sağlığı ve Güvenliği
8) Sabotajlara Karşı Koruma planı
9) Ekipmanlarının Kullanımında Sağlık Güvenlik ve periyodik Bakım
GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI
1) Mevzuat hükümleri doğrultusunda; kurul, komisyon ve ekiplerle işbirliği içinde tüm kaynakların etkili ve verimli kullanarak okulun amaçlarını gerçekleştirmek
2) Valilikçe belirlenen mesai saatleri dâhilinde; görevin gerektirdiği durumlarda mesai saatleri dışında da çalışmalarını sürdürmek
3) Personelin iş bölümünü yapmak ve gerektiğinde öğretmenlerin de görüşlerini de almak suretiyle okutacakları derslere ilişkin görev dağılımlarını yapmak,
4) Ü. yıllık planların hazırlanması amacıyla öğretmenler kurulu ve zümre toplantılarının yapılmasını sağlayarak Zümrelerden derslere yönelik ü. yıllık planları incelemek ve onaylamak,
5) Okulun derslik, bilişim teknolojisi sınıfı, laboratuvar, atölye, kütüphane, araç ve gereci ile diğer tesislerini sağlık ve güvenlik şartlarına uygun bir şekilde eğitim ve öğretime hazır bulundurmak,
6) Eğitim ve öğretim çalışmalarını etkili, verimli duruma getirmek ve geliştirmek, sorunlara çözüm üretmek amacıyla kurul, komisyon ve ekipleri oluşturmak, toplantılarda alınan kararları onaylamak, uygulamaya koymak ve gerektiğinde üst makama bildirmek,
7) Öğretmenlerin performanslarını artırmak amacıyla her öğretim yılında en az bir defa dersini izlemek ve rehberlikte bulunmak,
8) Teknolojik gelişmeleri okula kazandırmak. Okulun ihtiyaçlarını belirlemek, bütçe imkânlarına göre satın almak, bağış ve benzeri yollarla karşılanması için gerekli işlemleri yaptırmak. Eğitim araç ve gereciyle donatım ihtiyaçlarını zamanında ilgili birimlere bildirmek,
9) Okulun düzen ve disipliniyle ilgili her türlü tedbiri almak,
10) Personelin yetiştirilmesi ve geliştirilmesi için gerekli tedbirleri almak. Adaylık ve hizmetiçi eğitim faaliyetleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
11) Personelin performans yönetimi ve disiplin işleriyle öğrenci ödül ve disiplin işlerini yürütmek,
12)Okul Rehberlik hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak, Özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilerin eğitim ve öğretim süreçlerinin yürütülmesine ilişkin gerekli tedbirleri almak,
13) Öğrencilerin askerlik ertelemesine ilişkin iş ve işlemlerinin Askerlik Kanunu hükümlerine göre yürütülmesini sağlamak,
14) Öğretmenlerin ve öğrencilerin nöbet görev ve yerlerini belirlemek, onaylamak ve uygulamaya koymak,
15) Haftalık ders programlarının düzenlenmesini sağlamak, onaylamak ve uygulamaya koymak,
16) Diploma, usta öğreticilik, ustalık, işyeri açma, kalfalık, öğrenim durum belgesi, sözleşme ve benzeri belgeleri
onaylamak,
17) Eğitim ve öğretim ile yönetimde verimliliğin artırılması, kalitenin yükseltilmesi ve sürekli gelişimin sağlanması için araştırma yapılmasını, bu konularda iyileştirmeye yönelik projeler hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak, Öğrencilerin ortaöğretim
süresince sosyal sorumluluk programı kapsamındaki çalışmalara, hayat boyu öğrenme kapsamında oluşturulan uzaktan veya yüz yüze eğitim içerikli modüllere, ulusal/uluslararası en az bir proje çalışmasına katılmalarını teşvik etmek ve desteklemek. Bu çalışmalara katılım ve başarı sağlayan öğrencilerin bilgilerinin e-Portfolyo kapsamında yer alması için Sosyal Etkinlik Modülüne işlenmesini koordine etmek.
18) Görevini üstün başarıyla yürüten personelin ödüllendirilmelerini teklif etmek. Görevini gereği gibi yapmayanları uyarmak, gerektiğinde haklarında disiplin işlemi yapılmasını sağlamak.
19) Özürleri nedeniyle görevine gelemeyen personelin yerine görevlendirme yapılması için gerekli tedbirleri almak.
20) İzinli veya görevli olduğu durumlarda müdür başyardımcısının, müdür başyardımcısının bulunmadığı hâllerde ise bir müdür yardımcısının müdür vekili olarak görevlendirilmesini millî eğitim müdürlüğüne teklif etmek.
21) Eğitim ve öğretimle ilgili her türlü mevzuat değişikliklerini takip etmek ve ilgililere duyurulmasını sağlamak.
22) Stratejik plan ve bütçe önerilerini gerekçeli olarak hazırlamak, ilgili makama sunmak, yetkisinde bulunan bütçe giderlerini gerçekleştirmek, takip etmek, giderlerle ilgili belgeleri zamanında düzenlettirmek, harcamalarla ilgili azami tasarrufun sağlanmasına özen göstermek.
23) Okulun bina, tesis, atölye, laboratuvar, salon, bahçe ve benzeri bölümleri ile araç-gerecinin diğer kurum ve kuruluşlarla birlikte kullanılması durumunda, mahalli mülki idare amirinin onayını da alarak ilgili kurumla bir protokol imzalamak ve bir örneğini üst makama göndermek.
24) Harcama yetkilisi olarak, müdür başyardımcısını veya müdür yardımcılarından birini 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi veKontrol Kanununa göre gerçekleştirme görevlisi olarak görevlendirmek,
25) Taşınır Mal Yönetmeliğine göre memuriyet veya çalışma unvanına bağlı kalmaksızın, taşınır kayıt ve işlemlerini yürütmek üzere gerekli bilgi ve niteliklere sahip personel arasından taşınır kayıt ve kontrol yetkilisi görevlendirmek.
26) Elektronik ortamda yürütülmesi gereken iş ve işlemlerle ilgili gerekli takip ve denetimi yapmak.
27) Okul-Aile Birliği Yönetmeliğindeki sorumluluklarını yerine getirmek.
28) Öğrenci ve çalışanların sağlığının korunması, okulun fizikî yapısından ve çevreden kaynaklanan olumsuz sağlık şartlarının iyileştirilmesi amacıyla koruyucu tedbirlerin alınmasını sağlamak.
y) Okul binası ve eklentilerinin sabotaj, yangın, hırsızlık ve diğer tehlikelere karşı korunması için gerekli koruyucu güvenlik tedbirlerinin alınmasını sağlamak,
29) Okul ve öğrencilerin katılacağı yarışmalar ve sınavlarla ilgili komisyonları oluşturmak, bu etkinliklere katılan öğrencilere danışmanlık ve rehberlik yapmak üzere öğretmen görevlendirmek.
30) Öğrencilerin, eğitim ortamlarında cep telefonlarını ve diğer bilişim araçlarını, bu Yönetmelikte yer alan hükümler doğrultusunda kullanmalarına yönelik tedbirleri almak.
31) 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununun 11 ve 12 nci maddesi uyarınca acil durumlarla mücadele için gerekli tedbirleri almak.
32) Kurum bünyesinde mevcut olması halinde anaokulu/anasınıfı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek üzere bir müdür
yardımcısı görevlendirmek,
33) Üst amirleri tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
34) Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumu müdürleri ayrıca okuldaki eğitim, öğretimle ve işleyişiyle ilgili olarak;
35) Derslik, atölye ve laboratuvarların birer üretim ortamı durumuna getirilmesini; çevredeki işletme, müze, turistik tesis ve benzeri kuruluşlarla iş birliğine gidilerek insan gücü ihtiyacıyla alana/dallara alınacak öğrenci sayılarının belirlenmesini; atölye, laboratuvar, uygulamalı ders, stajının buralarda yapılabilme imkânlarının araştırılmasını, mesleklerinde başarılı olanların ders, seminer ve konferans gibi etkinliklerle eğitime katkıda bulunmalarını sağlamak.
36) Mesleki Açık Öğretim Lisesi programlarına katılan öğrencilere yüz yüze eğitim verilmesi için gerekli önlemleri almak. Okulun derslik, atölye ve la boratuvarlarında açılması planlanan yaygın eğitim faaliyetleri konusunda ilgili kurumlarla işbirliği yapmak.
37) Mezunların elektronik ortamda izlenmesini, gerektiğinde mezunlar ve işyeri yetkililerine anket uygulanmasını sağlamak. Okulun yıllara göre mesleki ve akademik başarısını tespit ederek sonuçlarından yararlanmak,
38) Okulda üretime ilişkin iş ve işlemleri yürütmek üzere atölye ve laboratuvar öğretmenleri arasından atanmış bir müdür yardımcısını, teknik müdür yardımcısı olarak görevlendirmek,
39) Sektörle işbirliğine önem vermek. Çevredeki sektörel gelişim ve değişimi izleyerek programların, iş hayatının istek ve beklentileri doğrultusunda geliştirilmesi konusunda yapılan çalışmaların, ilgili birimlere iletilmesini sağlamak.
40) Döner Sermaye İşletmelerinde Üretimi Teşvik Primi Dağıtımı, Parça Başı Üretim, Atölye ve Tesislerin Özel Sektörle İşbirliği Yapılarak İşletilmesi Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre eğitim ve öğretimi aksatmamak şartıyla gerektiğinde sorumluluğundaki atölye ve laboratuvarlar ile makine ve teçhizatın özel sektörle birlikte kullanılmasına imkân sağlamak.
41) İşletmelerde mesleki eğitimle ilgili olarak (Öğrenci-Veli-İşletme ve Okul) arasında eğitim sözleşmesini imzalamak.
42) Eğitimin öğretim programına uygun olarak yürütülmesi ve okul-işletme arasında sürekli işbirliğini sağlamak amacıyla bir koordinatör müdür yardımcısıyla ilgili alandaki öğretmen, öğrenci, işletme sayısı ve işletmelerin okula uzaklıkları dikkate alınarak aynı alanın atölye ve laboratuvar öğretmenleri arasından yeterli sayıda koordinatör öğretmen görevlendirmek, rehberlik etmek ve denetlemek, Yönetici ve öğretmenlere, "işletmelerde meslek eğitim" adıyla verilecek ders göreviyle ilgili program hazırlamak ve millî eğitim müdürlüğünün onayına sunmak.
43) İşletmelerde görevli eğitici personel/usta öğreticinin hizmetiçi eğitiminde, okulun personel ve diğer imkânlarıyla yardımcı olmak.
44) Eğitimde amaçlanan hedeflere ulaşılması için işletme yetkilileriyle işbirliği yapmak, gerekli önlemleri almak. İşletme yetkilileriyle yapılan toplantılara başkanlık etmek,
45) Okulda atölye, laboratuvar kurulmaması veya yeterli donanım bulunmaması hâlinde sektörle işbirliği çerçevesinde yapılan protokol kapsamında işletmelerin eğitim birimlerinde meslek/alan/dal derslerinin eğitim ve öğretimi için ilgili alanın atölye ve laboratuvar öğretmeni görevlendirmek. Ayrıca uygulamalı derslerin eğitiminin işletmelerde yapılması hâlinde yüz yüze eğitim kapsamında ders okutmak üzere bu işletmelerde öğretmen görevlendirmek.